Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^BlazewiczBlazej | użytkownik aktywny

imię i nazwiskoBłażej Błażewicz adres zarejestrowany05.09.2004 @15:17:07 ostatnio na stronie10.06.2016 @14:28:11

Foto: Marcin Szrót



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze15446 posty na forum1906 newsy7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^WeeGee    02.10.2004 @16:58:12
Gah! Praktica to piękny sprzęt! Dobry, prosty i wytrzymały (wiem co mówię, mój ojciec takim aparatem wbijał gwoździe i cały strych sobie w ten sposób przebudował, a aparacik działał pięknie jeszcze przez dwadzieścia lat - ale lepiej wykorzystuj ja w odpowiedni sposob...). Cyfra nieeee... No, chyba, że stac Cie na lustrzanke cyfrowa na prawdę dobrej klasy, a nie są Ci potrzebne negatywy (ja wszystkie foty wrzucam w komputer, ale bez negatywu czuje sie jak bez zdjęcia...).
Pozdrawiam i pokochaj Praktikę
_______
Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore...
^BlazewiczBlazej    30.09.2004 @18:27:25
Zacznijmy od tego ze zawsze chcialem robic zdjecia ludzia. Portrety bardzo mi sie podobaly. Niestety nie mam komu robic takich fot. Wszyscy moi znajomi maja jakies problemy jesli chodzi o swoj wyglad. Dlatego tez jak narazie nic nie pokaze. Wiem ze powinienem robic Praktica. No ale jakos nie potrafie sie do tego przymusic. No i przy praktice nie kazdy model jest w stanie zrozumiec dlaczego tak dlugo ustawiam ostrosc itd.
!lukaszkus    30.09.2004 @01:26:46
'Moje foty z Prakticy są słabe... No nic czekamy kilka dni na cyfrówkę... Wtedy zobaczymy na ile mnie stać w dziale fotografi... Mam nadzieje, że na dużo... Ale to tylko nadzieja...', ze niby jak bedziesz mial cyfrowke to bedzies wiedzial?! gowno a nie bedziesz wiedzial na ile Cie stac. jesli chcesz wiedziec i udowodnic to sobie to cyfraka rzuc w kat i naucz sie robic fotki manualnie, pozniej bierz sie za cyfre. a oraktica jest niesamowicie dobrym sprztem dla amatora.
+troyek    24.09.2004 @22:43:20
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~archangelus    24.09.2004 @22:14:25
na twoje pytanie odpowiem tak - nie ma zadnej regóły, choć czasem się zdarza tak że gdy wiem jak mam zrobić zdjęcie i je robie a dodatkowo pstrykne jeszcze jedno tego samego tematu "od tak z przypadku" to to drugie nie zaplanowane wychodzi często lepiej ... mam nadzieje że odpowiedziałem wyczerpująco na twoje pytanie
A tak poważnie to ów model siedział sobie na ławce i za 5 zł zgodził się pozować do fotki - pozdrawiam
_______
Grunt to tak robić by pomimo swych "warsztatowych" braków dana praca, projekt miała ten specyficzny, bardzo ulotny ale jednocześnie oczywisty i rozpoznawalny klimat... wtedy to ma sens
~Ereskigal    23.09.2004 @16:55:01
dziekuje za odwiedziny i tak apropo ginekologii, to nie wiem czy kazdy chcialby to ogladac ) zalezy co bys pokazal
+troyek    22.09.2004 @22:56:31
pozdrawiam
jutro obejrze foty
dzis nie byl to najlepszy dzien ;/ ide spac
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~Bronx    19.09.2004 @14:07:31
witam . dzieki za komentzrz , zapraszam czesciej
!bartekstefanowicz    18.09.2004 @22:46:24
Dzięki za komentarze, pozdrawiam...
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
+Kubek    18.09.2004 @21:27:38
dzięki
~pawelblazej    09.09.2004 @06:55:05
hm
też mam praktice. mtl3
cyfrówka ssie!!:D
^BlazewiczBlazej    08.09.2004 @23:50:30
Moje foty z Prakticy są słabe... No nic czekamy kilka dni na cyfrówkę... Wtedy zobaczymy na ile mnie stać w dziale fotografi... Mam nadzieje, że na dużo... Ale to tylko nadzieja...
+heiz    08.09.2004 @22:07:53
dziekuje ! =)
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~pawelblazej    07.09.2004 @19:17:45
cześć, Błażej
pozdraiwam, Paweł Błażej
:D
~HairsprayQueen    06.09.2004 @18:19:01
No co Ty! a ja myślałam, że tylko ja jedna na całym świecie urodziłam się 1 sierpnia
~HairsprayQueen    06.09.2004 @16:24:54
Jak można nie znać MRAU? Ja nie udaje kotka- nie jestem pozerem, jestem TRÓ!

Hoho, widzę, że nie dość, że rówieśnik to jeszcze ten sam dzień. :>


MRAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;P
~bleft    06.09.2004 @16:06:11
po co wystawiasz komentasz bez argumentów i konkretnej jasnej oceny skoro nie wiesz sam co ci nie pasuje
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~HairsprayQueen    06.09.2004 @15:56:43
Tak."MRAU"
~HairsprayQueen    06.09.2004 @15:48:35
Dzień dobry. Chciałam panu powiedzieć, że ma pan bardzo "mrau" pracki.
^BlazewiczBlazej    05.09.2004 @19:45:22
Spoko, spoko... Dawno temu jak digart powstawał to na nim siedziałem... Teraz zaczne zamieszczać tu swoje foty i dlatego jestem spowrotem pod nowym nickiem...
+heiz    05.09.2004 @19:30:42
heja ! dzieki za komentarz i Witam na DA
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
Poprzednia strona 1 ... 124 125 126 127
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt